vendredi 14 mars 2008

SOS Stop Seksuele Terreur in Oost-Congo

Ach, u stond net op het punt me een pakje te sturen? Of wou u me even opbellen met de gsm?
Verspil uw geld niet, geef het liever aan het nieuwe hulpfonds voor slachtoffers van sexueel geweld in Oost-Congo! Maar liefst 60.000 vrouwen per jaar zijn er het slachtoffer van, duizenden moeten behandeld worden voor fistula, en meer dan de helft van de vrouwen in Kivu is zowiezo besmet met HIV.
Storten kan op: 000-3256971-02
Meer informatie vindt u op de website: http://www.sosoostcongo.be/

3 commentaires:

Pie & Mie a dit…

Mambo,

Bewonder Mevr. Smet voor haar inzet en de manier waarop ze de terreur in het licht stelt. Er staat op mijn blog een link naar het dossier in de Standaard.

Ik ben deze week aanvaard in twee wijkgezondheidscentra! Werk vanaf september voor 2 jaar als HAIO (huisarts in opleiding) in WGC De Brugse Poort in Gent.

Wat een woeste foto van jou onder item 'nieuwe foto's'! Bijna zo woest als het jongetje met zijn zonnebril;-)!

Fijn om je verhalen te lezen. Ik bel je nog! Wees gerust er zijn ook nog centjes voor het hulpfonds... .

Bisou,

Mieketje

Anonyme a dit…

ik zal dit jaar de paaseitjes laten bezorgen aan de vrouwen in Kivu, ok?

Bram Riems a dit…

Hey Mie! Supernieuws! In de Brugse Poort dan nog! Je verandert dan het tweede jaar denk ik?
Merci ook voor het hulpfonds! Hou je goed daar, ik hoor dat het er sneeuwt :)
xx b